sobota, 1 kwietnia 2023

Znaki zapytania

 Chciałabym znać dziś odpowiedzi na wszystkie pytania jakie zadaje mój zbłąkany umysł.

Chciałabym wiedzieć co myśli,czuje i jak wiele znaczy TO wszystko czego wyjaśnić sobie nie potrafię.Zbyt bardzo zranieni a może po prostu zbyt inni.Nie mam pojęcia z jakiego powodu TO wszystko się dzieje i nie mam też zielonego pojęcia co będzie dalej i ta niepewność doprowadza mnie do skrajnej emocjonalnej depresji bo MUSZĘ wiedzieć by iść dalej.Okłamuje samą siebie myśląć,że z jakiegoś powodu ktoś odpowiedzialny za nasze istnienie postawił Cię na mojej krętej drodze rozpaczy,z jakiegoś powodu naiwnie wierzę,że jesteś bo tak być miało.Próbuję to przeanalizować,odnaleźć odpowiedzi jednak wciąż zawieszam się w tym samym punkcie zwrotnym : jesteś i tyle wiem.Zatraceni w przeszłości szukamy racjonalnych wyjaśnień odnośnie całej sytuacji nie wiedząc czego tak naprawdę od siebie pragniemy.Lubię gdy jest obok ale nie rozumiem dalczego jest.I to sprawia,że popadam w błęde koło,które analizuje każdego wieczoru od początku.Przerabiałam tak wiele kłamstw iż nie chce już myśleć,że to wszystko iluzja którą wykreował mój popierdolony umysł.Nie chcę mieć nadzieii,która niebawem rozmyje się jak poranna mgła opadająca na zmarzniętą glebę.Nie chcę zastanawiać się czy było warto skoro postanowiłam w to brnąć.Jestem nienormalną iluzją mojego świata,który zatrzymuje się za każdym razem kiedy znajdujesz się obok mnie.Wiem,że i twój umysł nie potrafi zrozumieć zaistniałej sytuacji ale....Ale przecież gdyby było Ci wszystko jedno TO nie miałoby znaczenia.KURWA czemu moje życie to jeden wielki,pierdolony znak zapytania.Dlaczego nic nie jest prostym równaniem,którego wynik będę znała już na samym początku.Dlaczego nie mogę wiedzieć już co stanie się jutro,pojutrze,za miesiąc rok.Jestem wulkanem emocji,których dziś nie potrafię sobie wyjaśnić.Próbuje i wiem jedno.TO jest coś co sprawia,że się uśmiecham ale i czuję wewnętrzny lęk przed poniesieniem porażki.CIERPLIWOŚĆ to najgorsze gówno jakie w tym momencie mi powtarza,że muszę poczekać a czas wyjaśni wszelkie wątpliwości jakie sama sobie stawarzam.Jestem tu i czekam.

Czekam na pierdolony znak wszechświata,że i dla Ciebie cokolwiek To znaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...