niedziela, 12 lutego 2023

Przyjaźń

 Gdyby ktoś póltora roku temu powiedział mi,że wrócę do Polski z rozbitym umysłem,złamanym sercem i pragnieniem wewnętrznej zagłady-wyśmiałabym go.

Gdyby powiedziano mi,że kiedy wrócę poznam tu najlepsze babki na świecie,które śmiało mogę nazywać psiapsi-nie uwierzyłabym w takie brednie...

Dziś gdyby nie One rozpadałabym się milion razy dziennie i tysiąc razy na sekundę popełniałabym samobójstwo prosząc stwórcę by zabrał mnie z tego pojebanego świata.Dzięki nim jakoś banalniej znosić mi samą siebie i już przestałam nienawidzić wszystkiego co mnie otacza,nauczyły mnie być obojętną,wypłakać się,zacisnąć pięści i iść dalej bo przecież jestem silną suką z czarnym sercem-tak twierdzą.Bądź tak mnie widzą i bardzo dziękuje komuś kto postawił je na mej drodzę bo ich dusze są tak samo mroczne jak moje,pomysły trochę bardziej zwariowane a życia tak samo pojebane jak i moje.Kiedyś ciężko było mi nazwać kogoś przyjacielem,dziś kiedy znają każdą moją najmroczniejszą myśl śmiało moge nazywać je psiapsi.Kiedy płacze nalewają szklankę wódki,kiedy upadam odpalają mi papierosa,kiedy milczę i mam ochotę odciąć się od świata-piszą,dzwonią po tylokroć aż wkurwiona odbieram telefon po czym uśmiecham się na same słowa ''siema''.Uświadomiły mi jak wiele przetrwałam i nad czym powinnam jeszcze popracować.Pokazały gdzie popełniam te same pierdolone błędy ,ba ! zdarza się,że popełniają je ze mną tak by było mi raźniej.To zabawne lecz żadna z nas nie miała pojęcia,że los sprowadzi nas na wspólną drogę -kurwa każda z nas nienawidziła drugiej tak bardzo,iż mijałyśmy się wszystkie obrzucając się najgorszymi wyzwiskami w głowie na tyle,że teraz się ciągle z tego śmiejemy.Cieszę się,że i ja mogę poznać ich światy,poglądy i kiedy rozpierdalam się na kawałki lub kiedy mój rozum zalewa się furią wiem,że gdy zadzwonię-odbiorą i nie pozwolą mi zabić swej zmęczonej duszy. 

Dziękuje,że jesteście .

PSIAPSI 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...