niedziela, 15 stycznia 2023

Czarna dusza

 Nienawidzę !

Nienawidzę człowieka,który sprwił,że gnije od środka.

Nienawidzę człowieka,który pojawił się w mym życiu tylko po to by doszczędnie zrujnować mój umysł.Nie potrafię spojrzeć na siebie z dystansu,nie potrafię powiedzieć o sobie NIC co miałoby pozytywne znaczenie.''MAM CZARNĄ DUSZĘ ''-usłyszałam wczoraj i z uśmiechem od ucha do ucha nie potrafiłam zaprzeczyć.Wciąż kłamie,wciąż ranię i wciąż niszczę wszystko i wszystkich,którzy w jakikolwiek sposób chcą zbliżyć się do mojego czarnego świata i opuszkami palców dotykać mojej przestrzeni.Wariuje kiedy bezpieczna odległość przenika przez granice podświadomości i jestem wkurwiona kiedy nie kontroluje niczego co wytwarza mój umysł.Zazwyczaj są to kurewsko pojebane myśli,zazwyczaj zabijam siebie i zastanawiam się na CHUJ ja istnieje,skoro nie potrafię znaleźć TU dla siebie miejsca.Po co wciąż się budzę skoro każdego dnia toczę walkę-walczę by się nie poddać.Nie chcę już NICZEGO co mogłabym stracić i na czym mogłoby mi zależeć.Nie chcę już wierzyć,że jeszcze w oczach kogoś innego zatracę się tak jak w JEGO.Nie chcę uwierzyć a później znów upaść i czuć się jak gówno wdeptane w Ziemię.Odebrał mi wszystko ! Miłość,wiarę,nadzieje,poczucie własnej wartości - zostawiając namiastkę człowieka w czarnej szacie bólu i rozpaczy.JUŻ go NIE KOCHAM ! Nienawidzę go na tryliony sposobó,już za nim nie tęsknie,już mi na nim nie zależy.Rozmywa się jak poranna mgła unosząca się pomiędzy drzewami,jak dym z kolejnego papierosa w mojej oazie spokoju.Wciąż nie wiem kim jestem ani co ja tu właściwie robię.Wciąż nienawidzę samej siebie a kiedy oaze spokoju ogarnia mrok wieczoru becze jak małe dziecko mając nadzieję,że przestanę czuć się tak zjebanie.Każdy oddech sprawia mi ból jeszcze większy od poprzedniego,każdy krok boli mnie bardziej niż kiedykolwiek indziej,każda myśl o przyszłości rozpierdala mi umysł a świadomość,iż już wielokrotnie moja naiwność doprowadziła mnie do PIEKŁA w którym żyje -jest kolejną kreską wciągana przez znaną mi i wam narkomankę z rogu znanej nam ulicy.Mój świat to czerń,ból i płacz.Mój świat to miliony emocji o których już nawet nie potrafię opowiadać.

Jestem pustką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...