niedziela, 6 lutego 2022

Zawrót głowy

 Znów tu był.

Znów zapach jego perfum unosi się w powietrzu,przenikając moje ciało.Znów jego dłonie pozostawione na moim ciele przyprawiają mnie o zawrót głowy.Lubię kiedy tu jest.

Lubię kiedy mnie całuje jakby świat miał się zaraz skończyć.Lubię kiedy mnie przytula jakby nic innego nie miało znaczenia.Lubię kiedy jego zielione oczy patrzą na mnie jakbym była całym wszechświatem zamkniętym w małym człowieczku.Lubię kiedy dotyka mojego ciała a ono drży jakbym miała eksplodować.Lubię kiedy szepcze:nikomu Cię nie oddam,chociaż od pierwszej minuty należę już do niego bezgranicznie.Lubię kiedy mocno łapie mnie za włosy i kiedy jest tak blosko iż czuję bicie jego serca..Lubię kiedy po prostu jest przy mnie.

Pojawił się niespodziewanie,został chociaż krzyczałam by uciekał-został i już nie pozwolę mu odejść.Lubię na niego patrzeć,obserwować jak konciki jego ust powoli zmieniają się w uśmiech kiedy po prostu go rozśmieszam,lubię czuć jego oddech na swoim karku i trzymać jego dłoń tak idealnie dopasowaną jakby żadna inna nigdy wcześniej nie istniała.Lubię z nim milczeć i patrzeć się na niego.Lubię jego głos,smak,dotyk,lubię świat który zbudował dla mnie.I chociaż pozwoliłam mu wejść do swojej duszy i poznać najciemniejsze jej zakamarki wciąż patrzy na mnie w ten sam sposób-ten sam przeszywający moje ciało wzrok i zielone oczy w których tonę bezgranicznie i niewytłumaczalnie.Jest w moim życiu od niedawna a mam wrażenie jakby był tu cały czas...I nie mam pojęcia czy los drwi ze mnie poraz kolejny czy stwórca zlitwował się nad moją rozjebana duszą ale to nie ma znaczenia.Bo kiedy jest obok jest wszystkim czego potrzebuję ..I niech świat płonie,niech wszystko dookoła wiruje tak jak wiruje za każdym razem kiedy obejmujesz moje ciało i kiedy doprowadzasz mnie do szaleństrwa,kiedy pożądam ciebie jakbym nigdy nie zaznała pożądania i kiedy pragnę cię jeszcze bardziej niż wcześniej.Rozpakuj walizki bo mój świat należy teraz do Ciebie.


Jeśli miłość jest człowiekiem-chodzi mi o Ciebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...