sobota, 8 stycznia 2022

Stop

 Niech zatrzyma się Świat!!

Niech zatrzyma się Kosmos!!

Niech zatrzyma się wszytsko co odpowiedzialne jest za stan mojego umysłu dziś.

Demony w mojej głowie zamilkły a krzyk duszy ucichł-nie chcę dziś spać.Chcę czuć,myśleć,oddychać i delektować się spokojem-chcę delektować się ciszą i głośnym tykaniem zegarka w pokoju obok.To flustrujące a zarazem sprawiające,że stan w którym teraz jestem jest tak zastanawiający iż pragnę pogłębić świadomość tych uczuć...Do kurwy moje serce znów bije a ja słyszę jego dźwięk,do kurwy mój rozum znów przestał krzyczeć a dusza przestała rozpaczać.Gdzie jesteś podstępie? Gdzie jesteście zakłamane emocje?Gdzie jesteście oszustwa i gdzie podziałeś się Ty mój jedyny przyjacielu?-Ból .Przecież zawsze tu byłeś,przecież znasz mnie tak doskonale iż dziś nie rozumiem gdzie znikasz.Ukryłeś się tak głęboko w moich organach iż ...KURWA ! To nie może być prawda,zbyt piękne by było prawdziwe- a jednak,znów oceram łzę.Jednak dziś płaczę bo -bo do kurwy się uśmiecham.Zapomniałam jak to jest,zapomniałam jak to jest czuć cokolwiek co poznaję od nowa.To tak jakbym zapomniała o bólu,cierpieniu,który spotkał mnie kilka miesięcy temu,to tak jakby cały świat nie isntniał a czasporzestrzeń zmieniła tor mego istnienia,to tak jakby czarodziejska siła zaczarowała dzień dzisiejszy.Być może naiwne,być może nietrwałe,być może nic nie znaczące a jednak istniejące.

Nie mogę zasnąć bo boję się,że gdy jutro otworzę oczy wszytsko zniknie.Nie mogę zamknąć oczy bo-bo widzę jak potrzebowałam takiej chwili jak ta.Cisza,dogłębna,ocierająca się o moje konające ciało jedna dziś przynosi ukojenie,nie tylko mnie ale i mojej przyjaciółce -samotności.Dziś jest inaczej,jakby malarz swoim starym pędzlem pomalował moje myśli kolorem turkusowym,delikatnie dodając koloru czerwonego a oznacza to jedno-dziś nie będę umierać.Dziś nie będę się zabijać a kiedy już znikniesz nie odwracaj się bo zniknę razem z Tobą.A kiedy już będę Ci obojętna nie zatrzymuj się bo i Ty będziesz niczym w dzisiejszym oceanie WSZYSTKIEGO.A kiedy już przestanę oddychać nie reaguj tylko przestań oddychać razem ze mną.Bądź,czuj,dotykaj,ściśnij mą dłoń a kiedy się zatrzymamy,zatrzymaj się ze mną i stój tak długo i w milczeniu niech wzrok spląta nasze myśli a kiedy i my się spotkamy nie szukajmy innych dróg.Idźmy jedną,spokojną,trwającą,delikatną i już bez zbędnego pierdolenia.

Losie nie zawiedź mnie tym razem.

Życie daj ostatnią szansę tym razem nie zawiodę.

Miłości przyjdź a kiedy już będziesz nie poddawaj się-wywalczymy lepsze jutro zatrzymując się przy dziś,trwając w przyszłości,będąc teraźniejszością.

Odzyskałam siebie.

Tymczasowo ale jestem,czuje i oddycham.

Dziś żyję ale czy jutro będę żyć wciąż??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...