sobota, 27 listopada 2021

Wyjaśnienie

 Pytasz dlaczego jestem tutaj a nie w miejscu, które było moim światem?

Pytasz dlaczego jestem sama a nie z miłością swojego życia?

Pytasz dlaczego uśmiecham się chociaż dusza każdego dnia rozpierdala się na miliony kawałków i każdego dnia płaczę tak głośno iż słyszy mnie piekło??

Odeszłam bo miłość mojego życia wybrała zdradę, klamstwa i tkwiła w nich tak długo iż sama wnie uwierzyła na tyle iż przez PIERDOLONY rok, ROK byłam okłamywana. Okłamywana każdego dnia, słodkie '' dzień dobry '' '' kocham cie '' bylo pustą teorią dnia poprzedniego, dotyk, smak-przestały istnieć. Kiedy już klamstwa wymknęły się spod kontroli spakowałam walizki, wsiadłam w samochód i odjechałam. PĘKŁO mi serce i do dziś krwawi ale już nie ma nadziei. Zdrada jest niewybaczalna a kłamstwo prosto w oczy boli tak vardzo iż człowiek każdego dnia pada na kolana i krzyczy głośne DLACZEGO??

WCIĄŻ nie znam przyczyny, powodu ani nawet sensu całej tej sytuacji lecz rozum powtarza proste - tak miało być tyle tylko iż serce nie potrafi tego zaakceptować.

Zraniliśmy się tak bardzo, tak bardzo zjebalismy wszystko i tylko ja każdego dnia płaczę, klamliwo uśmiechając się do innych, powtarzając - tak, tak jestem silna i nie poddam się.

WALCZĘ bo potrzebuje jakiegoś światła w tunelu jednak coraz bardziej zaczynam wierzyć iż stworzono mnie przez pomyłkę a wszystkich których spotykam na swojej drodze ranią mnie na tyle iż nie chce juz niczego co mogłoby zrujnowac mnie jeszcze bardziej.

Nie mam już wiary, złudzeń ani nawet nie znam sensu swojego istnienia.

Wiem jedno 5 lat przekreślone w sekundę nie ds się zapomnieć w jedną minute...

Każdego dnia pamiętam jeszcze bardziej

Kazdego dnia czuje jeszcze mocniej. 

Kazdego dnia rozpierdalam się na miliin kawalkow których już nikt nie poskłada w całość. 

Przestaje żyć, jestem nikim, przestaje odczuwać cokolwiek. 

Odebrałeś mi wszystko. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...