sobota, 20 listopada 2021

 Przestałam czuć ból - zaczęłam czuć pustkę

Przestałam czuć tęsknotę - zaczęłam czuć stratę

Przestałam czuć rozpacz - zaczęłam czuć ulgę.

Przestałam czuć rozczarowanie - zaczęłam czuć nienawiść.

Przestał być moim wspomnieniem - zaczął być udręką

Przestał być moja miłością - zaczął być pomyłka.

Wszystko jest jakby obok mnie, nic nie jest mną. To śmieszne ale i dość oczywiste.

Kiedyś  bliscy teraz sobie obcy ludzie... - Eldo miał rację. Palę 32 papierosa i wiesz co? Już nid boli, już nie tesknie, już nawet nie kocham. Przyzwyczajenie minęło a rzeczywistość Dnia wczorajszego rozmyła wszelkie wątpliwości....

Jestem silną jednostką ogółu, jestem silna pomyłka stwórcy świata ale wciąż się nie poddałam.

Nie chce juz rozumieć, tłumaczyć, analizować - MUSZĘ żyć tak jakbyśmy w ogóle się nie spotkali, tsk jakbyśmy nigdy nie wyznali sobie miłości, tak jakbyś zniknął.

Znikłeś a kiedy pojawisz się znów będę tym kim zawsze byłam.

Wszystko znika, rozmywa się jak mgła a kiedy znów odzyska kolory, zwymiotuje zawartość serca na podłogę, zacisnę pieści i będę isc dalej.

A ty patrz.

Przestajesz istnieć.

Przestajesz znaczyć cokolwiek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...