piątek, 1 lutego 2019

Wiesz jakie to uczucie gdy zawodzi człowiek?
Wiesz jakie to uczucie kiedy dowiadujesz się,że ktoś kto był dla ciebie kimś  ,znika..
-Hej Weronika
-Kto mówi?
-Wojtek zniknął.
Następuje cisza,ktoś odkłada słuchawkę ...
Padam na podłogę,płaczę lecz nie znam powodu swojej rozpaczy,coś we mnie pęka na miliony bezsensownych kawałków. Jak to ?
Przecież zawsze był , zawsze gdzieś tam istniał , zawsze był ...DO KURWY PRZECIEŻ ISTNIAŁ.
Przecież się liczył,przecież miał jakieś znaczenie,przecież był częścią mojej przeszłości przecież.
KURWA JAK TO !
Wybieram jej numer,bo tylko ona zna miliony moich uczuć,zna jak bardzo -
-Hallo .
-Hej Wera co się stało? Dlaczego płaczesz?
-On zniknął.
-Jak to ? skąd wiesz? to tak na poważnie?
-Nie wiem, ale czuję jakbym eksplodowała, jakby milion kawałków lustra wbiło mi się w serce. Nie kocham,nie istnieje,znów piję.
-Wera nie możesz tak robić,nie uciekaj,nie martw sieee....
Nie może skoczyć zdania,zaczynam krzyczeć,płacząc
-Nie rozumiesz? Przecież wiesz kim był,jak wiele bólu,jak wiele uczuć ! Chociaż ty proszę cię ratuj mnie.
-Spakuj się i wróć a potem zastanowimy się co dalej.
Odkładam słuchawkę.
Nalewam kolejną szklankę wódki z pięcioma kostkami lodu - nie smakuje jak kiedyś, sprawia mi ból,pali gardło i wywołuje chęć wymiotowania. Połykam,zaciskam pięści i płaczę, bezmyślnie, bezsensownie,płaczę, ryczę jak dziecko . Nie chcę już tu być !
Daj mi magicznej substancji,daj garść tabletek które zabiją mnie i mój smutek,daj mi kurwa spokój !
Wstaję,wywalam wszystkie ciuchy z szafek,pakuję je do gigantycznej szarej walizki,klękam na kolana,biję się w twarz.
CO JA DO KURWY ROBIĘ .
Przecież ...
Chcę odejść,uciec,rozjebać się,zrobić cokolwiek by przetrwać to wewnętrzne cierpienie.
Odejść nie myśleć,
nie czuć.
nie żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...