sobota, 20 sierpnia 2016

To jakiś żart ?
Umrę dziś czy jutro? Wytrwam,przetrwam, przegram ? Czy naprawdę zasłużyłam na tę samotność .
Czy, kurwa naprawdę historia lubi sie powtarzać ?
Jak wiele jeszcze mam przetrwać ? Przetrwałam burze, przetrwałam najgorsze co może byc, wygrałam z narkomanka, dilerka i alkoholiczka a Ty i tak odbierasz mi wszystko .
Dlaczego ?
Gdzie zaczyna sie sens mojego istnienia a gdzie kończy sie to kurewskie poczucie rozczarowania ?
Dziś kiedy wczoraj czułam sie najważniejszym człowiekiem na świecie strzeliłeś mi w twarz - boli ale przecież tak jest u mnie zawsze .
- nigdy cie nikt nie pokocha .
Miał racje . A może miał jej zbyt wiele kiedy uderzał w moja twarz i kiedy szarpał moje ciało . Może miał racje bo przecież nie da sie kochać narkomanki na detoksie która każdego dnia szuka magicznej substancji w lewej kieszeni swoich spodni wspomnień .
Juz nie mam na to siły . Chciałabym odlecieć - chciałabym wrócić do KOSMOSU, który należał tylko do mnie . !
To jakiś pierdolony bezsens !
Rozrywa mi dusze !
Rozrywa mi rozum !
Odbiera mi życie !
To koniec !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...