wtorek, 23 sierpnia 2016

Ja chyba czegoś nie rozumiem ...
Ja chyba nie chce czegoś zrozumieć tak naprawdę . Wytłumacz mi gdzie w tym jest sens ?
Wciąż czuje sie okłamywana,oszukiwana, samotna a może po prostu tak bezmyślnie naiwna iż boje sie powtórki z rozrywki ....
Pragnę każdego dnia jeszcze bardziej niz poprzedniego .
Potrzebuje jeszcze bardziej niz nikogo innego wcześniej .
Jednak moja podświadomość podpowiada mi ze gdzieś ukryte jest kłamstwo . Kłamstwo o którym przecież wiem jednak próbuje zrozumieć, dlaczego ?
To takie proste ! Tyle lat przecież nie mógł tak po prostu zapomnieć ... Prawda ?
Wspomnienia zawsze wracają do facetów . One tłamszą ich rozumy i sprawiają iż ich dotychczasowe podjęte decyzje stają sie zwątpieniem dnia poprzedniego .
Dlaczego tak jest ? Przecież to może byc banalnie proste .
Jeśli sie zakochujesz nie wracasz do przeszłości . Wspomnienia pakujesz w magiczna kule i wypierdalasz w odchłań beznadziei .
A może wciąż twoje serce cos czuje ?
Wiec po co zaczynasz ryzykować ? Może nie warto przecież teraz mozesz jeszcze uciec .
Czy jestes odważny ? Czy trwanie w niepewności nie doprowadza cie do wewnętrznego szaleństwa ?
Kurwa ! Naiwna idiotko przecież wiesz jaka jeste prawda ! Przecież widziałaś każde słowo i dokładnie analizujesz ich znaczenie każdego dnia wiec dlaczego znów pozwalasz by twój umysł rozpierdalalo kłamstwo !
Brzydzę sie ! Brzydzę sie każda literka i każdym zdaniem które ówczesnej nocy przeczytała milion razy i wciąż zadaje sobie pytanie ; dlaczego ?
Watpię !
A przecież miałam tego nie robić .
Rozbita na milion części błagam Cie o pomoc .
Czy jestes wstanie uratować moja dusze ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...