środa, 31 sierpnia 2016

Co zrobić jeśli rozum podpowiada ci iż jedynym rozwiązaniem jest kolejna ucieczka ?
Przecież zawsze bałam sie uczuć, zawsze bałam sie TEGO momentu !
Nie potrafię myslec racjonalnie, tęsknie, pragnę i potrzebuje a przecież ono miało juz nigdy nie kochać ...
Miało a jak zwykle życie wywinęlo mi psikusa .
To tak jakby ktoś wkradł sie w moja wycieńczona dusze i poukładał wszystkie części w miejsca w które powinny sie znajdować a kiedy on jest blisko nic innego nie ma znaczenia .
To lepsze niz tanie romansidło z kiosku na rogu, to lepsze niz kolejna kreska zjadana przez narkomana .
To lepsze niz smak czekolady który przecież tak uwielbiam .
Nie chciałam by tak było ale stało sie !
Amor nie pozostawił mi wyboru .
Zakochałam sie jak małe dziecko a wszystko jest jak pierwszy raz po kolacji przy świecach .
Uwielbiam smak, dotyk, zapach, lubię słuchać kiedy powtarza iż mnie kocha .
Lubię kiedy jego powieki opadają w sposób zakochania a na twarzy maluje sie uśmiech .
Jesteśmy szczęśliwi .
To zabawne .
Przejechać 1000 km po to by odnaleźć te cześć siebie która idealnie wpłata sie w twoje Ja .
To zabawne ze jest dokładnie taki jakiego go sobie wyobrażałam a może nawet nie myślałam ze ktoś taki może pojawić sie w moim życiu .
Bo ty
Bo ja
Bo my .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...