sobota, 27 lutego 2016

Tęsknie za czymś za czym nie powinnam...
Czy aby napewno To tu jest moje miejsce ? Może gdybym wróciła tym razem dałabym radę...Może tak naprawdę Go nie potrzebuje,może tak naprawdę to wszystko już nic dla mnie nie znaczy... Walczę bo? BO MUSZĘ i nie widzę żadnego dobrego rozwiązania dla mnie i dla niego.Już chyba nie chcę dłużej udawać...To nie ma najmniejszego sensu istnienia.To jakiś chory wytwór mojej wyobraźni. Przestało mi zależeć a może jest mi to tak obojętne,iż nie potrafię powiedzieć stop. A może po prostu boję się samotnych poranków,smutnych wieczorów,śniadań w pojedynkę,pustego miejsca w łóżku i papierosów palonych na balkonie w pojedynkę... Może to nie jest takie straszne,może powinnam podjąć jebaną decyzję i przestać udawać,że to wciąż ma jakiekolwiek znaczenie dla mnie czy dla niego,,,Zbyt wiele kłamstw, zbyt wiele tajemnic,zbyt mało miłości...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...