wtorek, 5 stycznia 2016

Chciałabym dziś zadzwonić i powiedzieć ci jak bardzo źle się czuję.
Chciałabym wsiąść w samochód i pojechać do ciebie,rzucić ci się na szyję i krzyczeć,że kocham cię najmocniej na świecie.
Chciałabym usiąść obok ciebie,wtulić się w twoje ramiona i płakać,po prostu. Wylać tysiące niepotrzebnych łez.
Chciałabym opowiedzieć ci jak bardzo cierpi moje serce,dusza i jak zmęczony jest mój organizm.
Chciałabym mieć cię tu przy sobie,obok siebie. Zasypiać,budzić się wiedząc,że jesteś obok i,że zawsze będziesz...
Obraz się rozmywa...
Nie mam już wiary,wiary,że jeszcze istnieje między nami miłość. Jest pustka,szary obraz i tysiące wspomnień.
Spacer po pustym nocnym mieście.
Pierwsze pocałunki .
Pierwsze rozmowy.
Pierwszy sen obok ciebie.
Już nigdy o tobie nie zapomnę.
Chcę zapomnieć ale nie mogę.
Chce przestać tęsknić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...