niedziela, 6 grudnia 2015

Dziś mija rok.
Rok od kiedy mogę zasypiać i budzić się obok Ciebie.
Rok od kiedy nie boję się żyć,marzyć i mieć nadzieję..
Wiesz pamiętam ten dzień jak dziś.Padał śnieg,ja opatulona jak niedźwiadek wsiadłam w busa,który zawiózł mnie wprost do Ciebie. Pamiętam jak bałam się twojego wzroku a kiedy dotykałeś mnie ''przypadkiem'' gdzieś pomiędzy dłonią a palcami drżało mi serce. Pamiętasz? Uśmiechy,rozmowy i wieczór kiedy postanowiliśmy być RAZEM? Ja pamiętam doskonale.
Wiem,że każdy dzień był wielką bitwą i wiem,że stoczyliśmy wojnę by być teraz razem i wciąż Cię kocham.Kocham cię na tyle mocno,iż wiem,że chcę się z Tobą zestarzeć i wtulewać w twoje pomarszczone mięśnie. Próbowano nas rozdzielić,próbowano zrobić wszystko bym przestała kochać ciebie a ty mnie. Nie udało im się,nam udało się wygrać.
I kocham cię za to,że dajesz mi siłę.
Za to,że nazywasz mnie księżniczką,którą nigdy być nie chciałam.
Za to,że dodajesz mi wiary w lepsze jutro.
Za to,że kiedy płacze podnosisz mnie pomimo przeciwności i powtarzasz że mam się nie poddawać.
Za to,że kiedy teraz dzielą nas kilometry wciąż powtarzasz,że tęsknisz,kochasz i utulewasz.
Nie wiem jak miałabym żyć bez Ciebie.
Podobno w życiu każdego z nas pojawia się bratnia dusza,którą dla mnie jesteś Ty.
I pamiętam,że kiedyś kiedy zapytano mnie jaki ma być mój facet odpowiedziałam: Ma być moim przyjacielem. I jesteś nim.
Wiem,że kiedy jest mi źle mogę ci wszystko powiedzieć.Wiem,że kiedy upadam ty pomożesz mi wstać.Wiem,że martwisz się o mnie,troszczysz i będziesz walczył o nasze lepsze jutro.
Kocham cię.
Dziękuje za cały rok .
Dziękuje za każdy poranek,wieczór,spalone jointy,wypite drinki,tysiące spalonych papierosów.
Dziękuje za to,że jesteś i wiem,że jeśli ja nie odejdę ty tego nie zrobisz.
Dziękuję za to,że nie muszę się bać.
Dziękuję za to,że Cię po prostu mam.
Kocha cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...