środa, 8 lipca 2015

Dlaczego wciąż płacę tak wielką cenę za coś co przecież nie powinno być cierpieniem.
Wiecie,żyjemy w czasach gdzie człowiek za nic ma człowieka.Czym zawiniłam?Karmimy się bólem,żalem i wewnętrzną satysfakcją dojebaniu komuś w chorą duszę.Cierpię.
Nie wiem czy mam jeszcze siły by z NIMI wszystkimi walczyć.
Kocham! do kurwy ja tylko kocham.
Może czas się poddac?Może czas stanąć oko w oko z szatanem i napluć mu w pierdoloną twarz krzycząc,że pragnę raju nie wiecznego płomienia.
Przewróciłam się i wiesz nie potrafię powstrzymać łez.
Chciałabym zadzwonić do mamy i poprosić by tu była i mnie po prostu przytuliła....Nie mogę.
Co ja IM TAKIEGO zrobiłam?
Przepraszam kochanie. Nasza miłość jest zbyt droga,moje życie zbyt tanie...
Nie chcę już udawać,że doskonale radzę sobie z poczuciem,żekażdy ich wzrok wypala moje zmęczone ciało...Nie chcę udawać,że słowa nie bolą a brak szacunku i twoja obojętność mnie zabija.
Boże ZABIJ!
Boże Zabij...
Boże zabierz mnie stąd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...