piątek, 19 czerwca 2015

Jak powiedziec mu, że nie mam już siły?
JAK sprawić by zauważył moje nowe szpilki tak jak zauważa jej talię czy też jej samochód..
Jak sprawić by dostrzegł,że prócz ciuchów nie ma już we mnie nic..
Co do kurwy mam zrobić by zauwazżył,że potrzebuję miłości jego miłości.
Rozjebałam życie,  przegrałam.
Ale czy naprawdę tak wiele wymagałam? Chciałam byc kochana i szczęśliwa.
Tak cholernie szczęśliwa jak blondynka z filmu na TVN.
Straciłam życie którego dostać nie powinnam...
Nawet płacz nie pomaga...
Jestem zmęczona a jego to nie obchodzi.
Tęsknię za tobą,  tęsknię za porannym spacerem brzegiem morza, jointem na ciepłym piasku i ramionami które kpchałam a one kochały mnie.
Przepraszam,  zasypiam i nie chcę się obudzić już nie wierze w swoje życie już nie wierzę w istnienie dobra.... zabiłam samą siebie.
Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...