czwartek, 5 marca 2015

Nie sądziłam,że jeszcze kiedykolwiek rozczarowanie będzie aż tak boleć.
Nie czuję potrzeby istnienia.
To zabawne,nagle moje wyobrażenie życia stworzonego w fantazji dostało ogromnego kopa w dupę i uświadomiło mi,że życie to kurwa,tanie kurwa.
Znów płaczę a przecież obiecałam sobie,że już nigdy nie będę tego robić.
Boli!
Boli rozum.
Boli ciało.
Boli!
Boli bo wiem,że znów byłam naiwną idiotką która zaufała,pokochała i pozwoliła zniszczyć samą siebie.Nie mam już godności,wstydu,nie mam już nawet szacunku do samej siebie.
NIENAWIDZĘ SWOJEJ DUSZY.
Szatańskiej duszy,rozpaczy.
To koniec!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...