sobota, 13 grudnia 2014

Jesteśmy ze sobą,obok siebie i dla siebie.
Jest mną ja jestem nim a on wszystkim czym mam.
Cały mój świat mieści się w jego męskich dłoniach a całe pragnienie w aromatycznym zapachu nikotyny pomiędzy jego karkiem a szarą bluzą.
Odnalazł we mnie utracone emocje,pobudził moje ciało i skruszył zmęczone walką serce. Już nie uciekam!
Skryłam się głęboko w jego ramionach,niebieskich oczach i idealnych dołkach w policzkach.
Odnalazłam wyciszenie gdzieś pomiędzy Eldem a Jego słowami ''Kocham Cię''.
Odnalazłam duszę w kącikach jego długich czarnych rzęs.
Odnalazłam marzenia w jego pragnieniach a łzy przestały istnieć.
Kiedy się budzę uśmiecham się sama do siebie,wyciągam spod poduszki telefon i wiem,że cały mój świat mieści się w 170 cm wzrostu które uszczęśliwia mnie każdej sekundy,minuty,godziny .
Jest mną a ja pragnę go bardziej.
Jest coraz bliżej.
Wyjątkowo blisko .
Czuję jego oddech na swoim karku.
Jestem już jego!
Kocham!
Tęsknie!
Uwielbiam!
Szanuje!
Potrzebuje!
Pragnę!
KOCHAM. KOCHAM. KOCHAM!
Oszalałam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...