sobota, 6 grudnia 2014

Dziękuje wam,że każdy kto tu zaglądał poświęcił chwilę by utonąć w emocjach,które chciałam przekazać w każdej notce.
Dziękuje za wsparcie,wiarę i za miłe słowa.
Dziękuje,że blog stał się mną a ja stałam się częścią swojego ciała.
Odnalazłam szczęście więc czego chcieć więcej? Smutek przestał być mną a ja przestałam być smutkiem. Wierze i mam taką nadzieje,że i Ty lub Ty odnajdziesz kawałek szczęścia na tym świecie.
Mam jedną prośbę ; Miej wyjebane a będzie ci dane.
I kiedy tak staniesz naprzeciw wszystkim skurwysyńskim emocją zaciśnij pięści i powtarzaj,że dasz radę. Bo każdy z nas zasługuje na szczęście.
Cierpiałam , pragnęłam , miałam złudną nadzieję. Prócz rozczarowania i bólu nie było we mnie nic.
Dziś odnalazłam w sobie uśmiech, radość i poczucie humoru, o którym zapomniałam.
Trzymam za was kciuki ! I pamiętaj : Rób tak,żeby tobie było dobrze.
Trwaj.
Żyj
Walcz
Spełniaj marzenia.
Do widzenia.
Całuję.
Tytonioholiczka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...