wtorek, 11 listopada 2014

-O czym teraz marzysz?
-O wyjeździe do Amsterdamu,Paryża,Krakowa i o tym,żeby już było dobrze.
-To jednak masz marzenia.
-Znów nie boję się marzyć i to jest wyjątkowe. A ty o czym marzysz?
-O tym byś zawsze była taka szczęśliwa i by to co było między nami kiedyś już nigdy nie zjebało ci życia.
-Da się zrobić.Wiesz teraz wiem czym jest ta prawdziwa miłość,czym jest życie i na czym polega rola naszego istnienia. Już nie czuję przymusu życia i wiem,że kiedyś znów przestanę dawać radę ale narazie chcę cieszyć się tym co jest. Od nowa tak jak kiedyś. Wiesz,że dziś nawet promienie słońca,które witały mnie pięknego poranka pachniały szczęściem?To może zabawne ale wczoraj miło było widzieć uśmiechniętych ludzi i uśmiechać się do nich. Czuję,że mogę rozjebać każdy negatywny umysł a cały problem tkwił w moim nastawieniu. Dziś pijąc aromatyczną kawę z Tobą nie skupiam się na tym jak bardzo za tobą kiedyś tęskniłam lecz na tym,że teraz jestem szczęśliwa i wciąż ci to powtarzam. Zdeptałam przeszłość. Jestem mistrzem!
-Miło takie rzeczy słyszeć.
-A wiesz jak miło się ta czuć? Wystarczyły jedne słowa napisane w głupim smsie ''nienawidzę cię''.Wcześniej tylko ja mogłam nienawidzić sama siebie teraz nawet się polubiłam. I zrozumiałam,że wszyscy gówno o mnie wiedzą bo nikt nie chciał mnie tak naprawdę poznać a On nie miał nawet pojęcia jaki jest mój ulubiony kolor ani jaką czekoladę tak naprawdę lubię.Przykre ale z całych sił życzę mu szczęścia pomimo wszystko.
Wiesz wczoraj spotkałam mojego byłego,to zabawne ale miał przy sobie piękną dziewczynę i powiedział,że się zaręczyli.To miłe wiedzieć,że ktoś kto kiedyś cię rozbawiał i był nie tylko facetem ale i przyjacielem dziś jest szczęśliwy. Poczucie szczęścia chyba nie jest aż takie trudne.
-JEST banalne jeśli ktoś chce być szczęśliwy.
-Ja pragnęłam odnaleźć szczęście tak naprawdę cały czas nosząc je w lewej kieszeni swoich czarnych spodni.
A Ty ? Wiesz czym jest twoje szczęście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...