piątek, 24 października 2014

-Hej piękna,co dziś robisz?
-Napewno się z Tobą nie spotykam.
-Uuu a cóż to za złość.?
-Bo powiedziałam Tobie,iż nasza znajomość dobiegła końca.
-To co dziś robisz? Nie uważasz,że jakieś wyjaśnienia mi się należą.
-Nie.A w której wersji co robię?
-W takiej dla mnie?
-Jak dla ciebie to pewnie jadę do Goleniowa.
-A jak nie dla mnie.
-Dla jednych idę się kurwić bo mam nowego fagasa,dla drugich idę ćpać,dla jeszcze innych idę pić a jak dla mamy to po prostu wychodzę się dobrze bawić.
-A tak naprawdę?
-Idę się napić i pogadać i odzyskać przyjaciółkę.
-Czyli nie da rady dziś?
-Nie da rady w żaden inny dzień. Ja chcę być wolna bo kurewsko mi z tym dobrze. I nieważne za kogo mnie teraz masz.Mam w to wyjebane jak w całą resztę.
-Naćpałaś się?
-A gówno cię to obchodzi nawet jeśli to co z tego? Nie spałam od wczoraj,dziś też nie zamierzam a miano suki,kurwy itd. przestało robić mi jakiekolwiek znaczenie więc jeśli zostanę nazwana alkoholikiem bądź ćupunem wisi mi to!
-A z kim jedziesz?
-W której wersji?
-Tej prawdziwej?
-Z pociągiem,muzyką i uśmiechem.
-To baw się dobrze.
-Zamierzam.
-Żegnaj.
-No siema,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...