piątek, 24 października 2014

-Dlaczego płaczesz?
-Zbieram siły. Ale czy ja naprawdę jestem aż tak chujowa? Czy naprawdę muszę zawsze trafiać na kogoś kto nie potrafi mnie szanować dla kogo nigdy nic nie znaczyłam?Mam już dość ciągłego żalu,dość tajemnic,dość,rozumiesz?
-To w czym problem.
-Nie wiem chyba we mnie. Pragnę by inni byli szczęśliwi a sama upijam się i upalam bo tak jest łatwiej.
-Moralniak?
-Nie miewam takich a może.Nie wiem.
-To może przestań się użalać i ćpać.
-A weź się uspokój,daj to co zawsze.
-Dziś w gratisie .
-Nie ma nic za darmo,trzymaj.
-To ty się trzymaj i nie daj się poniżyć bo kiedy na to pozwolisz inni cię zdepczą.
-Wyjebane mam w innych dziś wszystko jest nieważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...