niedziela, 12 października 2014

-Co jeśli ktoś to wszystko spierdoli?
-Kto taki?
-Jeśli znów dopadnie cię twoja przeszłość?
-Wystawię jej faka i powiem,żeby się pierdoliła bo zasługuję na szczęście i najwyższy czas przestać żyć w bajce,która nigdy się nie skończy.
-A co z twoją miłością?
-Rozmazuje się jak mydlana bańka,dość mam raniących słów,bolących pretensji i niepewności,dość mam czucia się nikim,jest częścią mnie ale już nie należy do mojego świata.Przestałam okłamywać samą siebie,zamykam kolejny rozdział.
-Nie będziesz tęsknić?
-Może będę ale od czego mam ciebie? Skoro mam zacząć pracować nad sobą i skoro mam to robić dla siebie i dla dobrej przyszłości musisz mi pomóc.
-Pomogę,przecież wiesz.
-Wiem.Możesz mnie przytulić,teraz?
-A czy mogę cię pocałować?
-Możesz,niech to będzie nowy początek.
-Jesteś jednak człowiekiem i masz uczucia.
-Mam ale od nich uciekam,teraz nie chcę.
-Więc nie uciekaj bo i tak cię znajdę.
-Nie musisz szukać,zostaję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...