piątek, 31 października 2014

-Chyba powinnam kurwa napisać książkę podtytułem '' związek z facetem i jego byłą''. Zawsze kurwa tak jest.
-Co ty gadasz?
-Czaisz zawsze kiedy poznaję faceta on opowiada mi o swojej byłej z biegiem chwil ta była rozpierdala wszystko co tak naprawdę miało znaczenie.Nie wiem dlaczego tak się dzieje?
-Ty nigdy nie chciałaś rozjebać związku jakiemuś swojemu byłemu?
-Być może to dziwne ale nie. Za każdym razem to ja odchodziłam od mężczyzn i wydawało mi się,że to najgorsze co można zrobić,zostawić faceta z zauroczeniem,nigdy nie miałam odwagi mieszać się w związki byłych. Jeśli po rozstaniu ze mną znaleźli miłość byłam szczęśliwa i to w jakimś sensie usprawiedliwiało moją ucieczkę.
-Więc dlaczego zwracasz uwagę na to co było w życiu twoich mężczyzn?
-Nie wiem ja chyba przyciągam zło. Ilekroć kogoś poznaję zaraz okazuje się,że inna kobieta w jego życiu znaczy więcej niż nowy rozdział.Jestem tym zmęczona.Kasia,Basia,Agata,Karolina itd..Wszystko mi jedno mam dość wysłuchiwania wspomnień.
-Ja też ci opowiadałem o byłej...
-Ty jesteś moim kumplem i to co innego. Twoja była nie będzie próbowała zniszczyć naszych relacji ale gdyby istniało coś między nami z pewnością by o sobie przypomniała.Nie rozumiem dlaczego tak się dzieje.Czy kobiety aż tak bardzo są szydercze i skurwysyńskie? Czy kiedy ich były układa sobie życie od nowa one myślą,że ich zadaniem jest rujnowanie wszystkiego. Jakiś czas temu wydawało mi się,że to zazdrość,dziś myślę że to chciwość bo ich były jest dla kogoś lepszy i zdecydowanie szczęśliwszy niż z nią. To paranoja. Wczoraj ktoś opowiadał mi,że była po 2 latach milczenia,kiedy dowiedziała się,że jej były mieszka z laską przypomniała sobie o nim i wszelkimi sposobami próbowała go odzyskać.Przecież to chore.
-Co cię wzięło ? Jesteś jak nakręcona.A przecież nie masz faceta.
-Bo mnie to wkurwia.! Byłam na miejscu takiej dziewczyny i wciąż jestem. Porównywana,nie dość idealna.
-To może stań się taką kobietą?
-Nie potrafię ja naprawdę wolę wiedzieć,że oni układają sobie życie niż pierdolić im wszystko bo mnie nie kochali tak mocno jak powinni.
-Zapalimy?
-Zapalimy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...