wtorek, 30 września 2014

On nie mówi do mnie nic.ja też milczę jednak długo nie wytrzymuje.Zatrzymuje samochód i krzyczy,drze na mnie mordę.
-Co Ty kurwa robisz?
-Zabijam się a co,masz coś przeciwko?
-Popierdoliło cię do reszty? Kazałaś mi się odpierdolić temu swojemu też a teraz się upijasz.
-Przestań mi pierdolić,odstaw mnie do domu,mam wyjebane w was wszystkich.
-Nie przestanę Weronika,kurwa proszę cię! Nie mam siły już słuchać jak to z tobą źle.Pokaż kurwa mi dłoń.
-Po co?
-Warto KURWA było,warto?
-Mam wyjebane w ciebie jak w to życie.
Otwieram drzwi,znów wymiotuję.
-Chcę kurwa umrzeć.! Płaczę,rzygam i kurwa wszystko naraz.
-Weronika zrozum,że dla niektórych jesteś ważna.
-Dla kogo kurwa dla ciebie? Znajdź sobie jakąś dziwkę i ruchaj ją ,ty i ten drugi też i dajcie mi kurwa święty spokój,czaisz.Rzygam już wami i rzygam obietnicami,żaden kurwa nie zapytał co czuję,żaden kurwa z was.
-Bo nie chcesz o tym gadać.
-Nienawidzę was wszystkich.Żadnych kurwa związków! Żadnych kurwa facetów,jebać wszystkich !
-Dobrze,odstawię cię do domu a jutro musisz postanowić co robisz z sobą dalej.
-Nic kurwa,zabiję się poraz kolejny.
-Będziesz kurwa ćpać i pić?
-Tak i kurwić się jeśli będzie potrzeba.
-Jesteś popierdolona.
-Coś w tym musi być On też mi tak mówił. Lubię być popierdolona.
-Jeśli nie zaczniesz się ogarniać sam cię zamknę w jakimś pokoju i sam pomogę ci z tym skończyć.
-Ja chcę być kochana,pragnę miłości,wsparcia i chcę bukietu kwiatów,chcę miłości,pożądania,miłości i tysiąca pierdolonych emocji.Pragnę kurwa poczuć się potrzebna i kochana....
-Nie płacz.! Są ludzie dla których jesteś ważna.Pomyśl nad tym.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...