wtorek, 30 września 2014

-Coś Ty najlepszego kurwa zrobił?
-Haha wiedziałem,że zadzwonisz.Zablokowałem ci ucieczkę.
-Wiem,kurwa.Nic mi kurwa dać nie chcą.SZALEJE czaisz daj mi kurwa umrzeć,wszyscy dajcie mi zdechnąć.
-Co ty pierdolisz głupia babo ! Weź się w garść i walcz o siebie.
-Nie chce...Proszę cię,pomóż mi.
-Pomagam,diametralne zmiany są najlepsze. Poddaj się i nie daj ponieść się emocją.
-Nienawidzę cię kurwa.
-Wszystkich nienawidzisz na detoksie . Uspokój się dasz sobie radę.
-Dam,bo i tak zdobędę i zginę,zdechnę .
-Pierdolisz NIKT nie ma prawda ci nic dać.
-Upalę się...
-Grozisz mi?To będzie twój błąd.
-Kurwa boli mnie wszystko,no do kurwy chociaż małą część.Jedną setną kurwa magicznej substancji.
-Nie,Weronika.
-To spierdalaj.
-Pomyśl nad tym co robisz.
-Wszyscy kurwa spierdalajcie mam cię dość i dość każdego frajera z mojego życia.
-Jesteś naćpana.
-Tak kurwa i pierdol się złamany frajerze .
-Nie mogę słuchać tego co mówisz,wiesz,że kurwa ranisz nie tylko siebie a ludzi,którzy cię kochają.
-Mam w nich wyjebane.
-We wszystkich?
-Nie.
-No właśnie to walcz kurwa.
-To daj mi umrzeć.
-Nie umrzesz,dane jest ci żyć i ponieść pokutę.
-Spierdalaj.
-Milcz i walcz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...