niedziela, 21 października 2012


Kolejny dzień otworzyć oczy i pomyśleć o Tobie.Jeść śniadanie z myślą,że jesteś ze mną.Siedząc na balkonie,wciągając nikotyne zawieszać co sekunde wzrok i szukać twojego zapachu gdzieś na mojej skórze.Co minute zerkać na telefon z nadzieją,że tam pojawi się twoje imie a na mej twarzy znów pojawi się uśmiech.Wypatrywać Cię z balkonu,robić się na ideał  być patrzył na mnie z takim samym błyskiem w oku jak zawsze.Wybiec z domu,zakładając szybko buty,biec ile sił w nogac.Stanąć na palcach przed Tobą zmęczona drogą,rzucić Ci się na szyję,szeptać ''tęskniłam'' wtulić się w Twoje ramiona i czuć się bezpiecznie.Poczuć Twoją zimną dłoń na moim karku i całować Twoje usta...Złapać Cię za ręke by móc kroczyć przed siebie i patrzeć w twoje brązowe oczy często przepełnione THC.Wkurzać się na Ciebie a potem znów wybaczać i ufać bezgranicznie.Uciekać wzrokiem od Twojego wzroku bo wiem,że oczekujesz bym wyznała Ci jak cholernie mi na Tobie zalezy i jak cholernie jesteś mi potrzebny.Usiąść obok Ciebie i słuchać twojego ''No co?'' wyduszając z siebie ''No nic'' uśmiechając się i wyszeptać wyczekiwane od kilku miesięcy ''Kocham Cię'' tak cichutko byś zrobił wielkie oczy,spojrzał na mnie i powiedział ze zdziwieniem ''Co,Co powiedziałaś?''.''Chyba Kocham Cię'' odpowiedzieć i każdego dnia kochać cię jeszcz bardziej niż wczoraj i dziś.Tego właśnie pragnę,Ciebie i tylko Ciebie w sercu,głowie w moim życiu.Nie musisz być całym moim światem bo jesteś już jego większą częścią.Po prostu bądź i daj pewność,ze to co nas łączy śmiało mogę nazwać miłościa.Wiedzieć,że jesteś i zostaniesz.Wkurzać się na Ciebie a potem znów w samotności zakochiwać się na nowo.Odprowadzić Cię do samochodu i każdego wieczoru martwić się o Ciebie.Po kilku krokach napisać Tobie ''Już tęsknie'' byś odwróciłó się i pożegnał mnie uśmiechem,który tak w Tobie uwielbiam.I powiedz mi czego więcej mi potrzeba.190cm mojego szczęścia w jednej osobie.A przecież związek bez smutku to nie związek.Smutek to oznaka tęsknoty a tęsknie szalenie.Nie sądziłam,ze po tym wszytskim będe miała jeszcze odwage,że wszytsko się tak potoczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...