niedziela, 21 października 2012



Nie jestem do końca świadoma,że to co teraz się dzieje jest realnym odzwierciedleniem moich wcześniejszych mysli-marzeń.Dwa serca,które szukały się przez tyle czasu.Lubie być przy nim ''nielegalnie'' i ''legalnie''.To już inna czasoprzestrzeń.Nosze w sobie zalążek nadzei .
Dzięki Twojej Miłości stałam się odpowiedzialna.
 Mózg błąka się po obrzeżach bezpamięci nie rozumiem niczego.Jestem w dżungli ale przecież nie jestem już samotna lecz zagubiona,rozdarta ale nie smutna.Nie pojmuje stanu swojego ducha.Czas nagle nie ma dla mnie znaczenia.Nadal niczego nie ruzmiem.Noce zlewają się z dniem jest mi wszystko jedno.Nie było mnie tyle dla świata może czas wrócić? Choć czasem kłamie że wszytsko jest w porządku zżera mnie  mnie depresja-wytrwam.To jakbym otwierała serce na nieznany mi ból.
 Ładuje narkotyk w tajemnicy przed wszystkimi.Myślą,że ból jest już poza mną .Nie da się inaczej to jest nie do przetrwania.Jestem samolubna-przeklęta egoistka!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...