niedziela, 19 lutego 2012

Widziałam go

To zabawne kiedy oddech przyspiesza,serce również a jedyne co widzisz to Jego oczy za,którymi tak cholernie tęskniłaś.Chciałabym zacząć od nowa chociaż jest częścią mojego organizmu muszę coś zmienić.Wieczne czekanie nie jest już tylko tęsknotą -zawiodłam zbyt wiele ludzi.Kolejna nieprzespana noc,jego oczy ,jego oddech,cały on sprawił,iż nie mogłam przestać myśleć o przyszłości.Nie umiem żyć z nim,bez niego też nie potrafię - jest wytworem mojej wyobraźni,który sprawia,ze szaleje.Jestem Opętaną egoistką zakochaną w ćpunie.
Jestem jego -przecież zawsze byłam....
Cudownie było znów poczuć Go obok siebie,
cudownie było spojrzeć w jego oceaniczne oczy i utopić się w nich kolejny raz.
Zakochałam się poraz drugi ale muszę walczyć dalej.
Przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...