wtorek, 17 stycznia 2012

??

Wiesz przyszedł czas kiedy musze usiaść i podsumować cały rok który minoł zajebiscie szybko.
Zmieniło sie wiele choć wiekszość rzeczy jest taka sama. Jestem o rok starsza a we wrześniu bede już pełnoletnia.
Wtedy kiedy Miłość usiadzie obok mnie powiem:teraz sie pierdol,kiedy śmierc znóe bedzie studiowała liste osób które umarły powiem : choj ci w dupe,
a kiedy szczescie zapuka do drzwi powiem: pierdole cie w dupe.
Usiade na balkonie, odpale Malboro i otworze butelke wódki,bede medytować nad tym co przez 18 lat mnie spotkało.Jak wiele razy byłam cholernie naiwna.
I dopiero dziś dociera do mnie że musze Dorosnać i zmieżyć sie z tym całym pojeciem świata.
Dziś już zaczynam rozumieć słowa mamuśki kiedy mówiła: zobaczysz jak ty bedziesz dorosła.Wtedy śmaiałam jej sie w twarz i uważałam że potrafiłabym coś zrobić lepiej.
Dziś smieje sie sama z siebie bo ona w przeciwieństwie do mnie radzi sobie zajebiście dobrze.
Zaczynam podliczać co przez tyle lat sie wydażyło: zaczełam palić,zaczełam tańczyć,poznałam nowych ludzi, ''zakochałam sie'' dwa razy, milion dobrych treningów, dobre wystepy,zorganizowany koncert, pierwsze odlity,urwane filmy,chwile zapomnienia, garści połknietych substancji,inny wymiar świata.
8 facetów-z każdym z nich łączyło mnie coś przez chwile. Potem jak zawsze wszytsko stawało sie monotonia której nienawidze.Wiesz nic nie poradze na to że nudzi mnie trzymanie sie za ręke,pocałunki,każde popołudnie razem,tysiace smsów,rozmowy na gg,rozmowy przez tel i ciagła kontrol!! Nudzi mnie to wszytsko. Pytasz sie mnie jaki ma być mój facet w przyszłości: Ma po prostu mnie nie nudzić i rozumieć. Ma złapać mnie za ręke kiedy upadne i krzyknąć: jestes  POJEBANA kiedy bedzie taka potrzeba, ma powiedziec co myśli kiedy zrobie coś zle i ma mnie nie pocieszać tylko rozumieć.Ma tolerować fakt iż grono moich znajomych to przewaga facetów, ma rozumieć fakt iż moja rodzina jest na pierwszym miejscu,ma rozumieć fakt że Nigdy nie mam czasu lub jak go mam to śpie.Ma nie wydzwaniac tysiace razy i  nie mówić że KŁAMIE bo tego nienawidze,ma mi ufać i wierzyć, ma być taki bym wypinała sie zdradzie i kochała tylko jego. Ma sprawiać że cały świat przestanie istnieć a on w każdej sytuacji złapie mnie za ręke i powie : I tak cie kocham. Ma być facetem który jesli bedzie potzreba pójdzie ze mna na trening,usiadzie obok mnie i bedzie milczał kiedy ja bede krzyczeć,pójdzie ze mna do mojej rodziny i bedzie ich po prostu tolerował, pozna ja i ja i powie że są zajebiste, usiadzie ze mna i wypije butelke wódki,nie bedzie mówił Nie pij,nie pal,nie mów. Po prostu bedzie rozumiesz?-Wiec jesli sie któraś o takiego potknie niech da mi jego namiary chetnie go poznam.Nie marze o ryceżu ani o facecie który bedzie niszczył moja psychike. Przez 18 lat zrozumiałam jedno- nie rozumiem miłości i tęsknota jest czyms w rodzaju podcinania sobie żył lub wieszania sie. Ja czuje że trace oddech i nie umiem tego zwalczyc.
Przez 18 lat zroumiałam że mamuśka ma racje a tatek też w wielu sprawach miał racje. Zrozumiałam kiedy mówił że kiedy dorosne zobacze wiele rzeczy w innym wymaiże i rozumiem już jego słowa kiedy powiedział że trzeba pracowac,pracować,pracowac i jeszcze rz pracować żeby coś osiagnąć.
Już rozumiem co znaczy poznawać świat.Już wiem co oznacza pojecie rodzina i juz rozumiem jak bardzo tzreba parcować żeby coś osiagnac.
Tysiace poznanych ludzi, tysiace spalonych papierosów,litry wódki,tysiace dobrych imprez,miliony myśli o śmierci,zrozumienie pojecia życia i miłosci,tesknota,próba magicznej substancji,odloty,inny wymiar,medytacja nad przyjaźnia,tysiace treningów,pierwsze kroki, pierwsze treningi hip-hopu i breake dance,pierwsze kłótnie,pierwsze pocałunki, pierwsze piwo,pierwsza wódka,pierwszy szlóg,pierwszy jont,pierwsze szerokie spodnie,pierwsza zaduża koszulka,pierwsza czapka,pierwsza piosenka elda,piha,2 paca,eminema, pierwszy koncert,pierwsze łzy,pierwsze znienawidzenie śiwata,pierwszy graffiti,pierwsze spotkania,pierwsze pojecie szczescia-to wszystko i jeszcze wiecej to 18 lat mojego życia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...