sobota, 30 stycznia 2016

Może wcale nie powinnam płakać.Może łzy nie są już moim wybawieniem. Może tym razem świat stanie się kolorowym obrazem znanego malarza . Może tak po prostu bez zbędnych pomocy wszystko będzie banalną łamigłówką,którą rozwiąże w mgnieniu oka. Może..
Może gdybym znała cel swojej przyszłości dziś nie zastanawiałabym się nad strachem,bólem i rozczarowaniem.Może gdybym wiedziała kim jesteś i gdzie się znajdujesz wypłakała bym ci się w ramie i krzyczała,że kocham życie!
Widzisz to wszystko jest bardzo banalne. Żyjemy,oddychamy i po prostu mamy coś do zrobienia. Nasz worek doświadczeń przestrzega nas za każdym razem przed rozczarowaniem jednak,kurwa zawsze popełniamy ten sam błąd-ufamy zbyt mocno.
Faceci to dziwne istoty i chodź chciałabym zrozumieć ich tok myślenia i czytać w ich głowach czasem po prostu nie pojmuje ... Kochasz?-jesteś. Nienawidzisz?-odchodzisz. To bardzo proste...
Po co zbędne nadzieje,po co zbędne obietnice. W samotności też można żyć..
Tak wiem razem jest lepiej.
Ja też lubię kiedy mnie przytula,kiedy całuje mnie w czoło i powtarza,że wszystko będzie dobrze,kiedy łapie mnie za rękę i powtarza,że nigdy mnie nie opuści...jednak...
Jednak to nie wszystko.
Czasem łapie się na tym,iż tęsknie za czymś co dawno przestało mieć znaczenie.
Czasem tęsknie za czymś co rozmyło się jak mydlana bańka i stało się tylko wspomnieniem.
Czasem tęsknie za Tobą ale wtedy przypominam sobie,że kocham i jestem kochana jak nigdy wcześniej...
To sprawia,że cała reszta jebie się za marne 10 zł. A ja. A ja wiem,że niczego więcej mi nie potrzeba...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...