sobota, 19 grudnia 2015

- część  .
- o kurwa !
- miłe  przywitanie.
- młoda dzwonisz po roku. Słyszę  że  płaczesz lub plakalas i mówisz proste część . Jeste w szoku, wybacz. Myślałem że  miłość Cię  zabrała.
- już mi wszystko jedno. Wciąż  możesz mi pomóc? 
- Zależy  jak bardzo .
- Na tyle bym przestała obwiniać samą siebie .
- Rozumiem że  bez zbędnych pytań ?
- Byłoby miło.
- Ale myślisz że  ci pomoże?
- Kurwa! Nie wiem ale dłużej już nie wytrzymam ze swoimi myślami, żalem  i  tym kurewskim bólem .
- Werka Ale to już nie działa  W ten sposób może przyjadę pogadać .
- Nie chce rozmawiać . Chce do mojego kosmosu, kosmosu
- Twój wybór za 10 minut ?
- jasne
Wciskam  czerwona słuchawkę i padam na podłogę .
Becze jak małe dziecko. Znów pękło  mi serce. Znów nic dla nikogo nie znacze. Znów .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...