niedziela, 25 października 2015

Czasem zastanawiamy się czym jest nasze życie  i jak wiele musimy znieść  bólu  by w końcu  odnaleźć  wewnętrzne  ukojenie.
Każdy  z nas gdzieś  w głębi  siebie tęskni, pragnie i potrzebuje prawdziwej niepowtarzalnej  miłości.
Każdy  z nas ma wewnątrz siebie niewinna istotę  która  łka każdej nocy z tęsknoty   bądź  tak silnego bólu serca,iż tylko płacz jest jedynym lekarstwem by je ukoić.
Czym więc jesteśmy?  Pierdolonymi klaunami  którzy każdego dnia przybierają inne maski.
Kim dziś jesteś Ty ? Bo przecież  możesz  być kim tylko zechcesz.
To przecież  takie proste. Każdy wytwór twojej wyobraźni może  być wyobrażeniem maski na kolejny dzień.  To takie proste..
Ale czy zastanawiałeś  się kim tak naprawdę  chciałbyś być?  I czy owe oszukiwanie innych i samego siebie to odpowiednia maska dla ciebie ?
Wiesz kiedyś też  to robiłam.  Nie dla innych lecz dla samej siebie. Chciałam być lubiana. Chciałam  wczuć się nie wykluczona ze społeczeństwa.  A dziś?  Dziś wiem że  to iż mówię  co myślę  a nieraz wręcz krzyczę tak głośno sprawia,że jestem kimś kim nikt inny nie będzie.
To co robię czyni mnie wyjątkowym człowiekiem kimś kto nie musi udawać aby zinponowac innym.
Jesteśmy cholernym człowieczeństwem zwistnycn ludzi którzy poją się ludzkim nieszczęściem i to ono sprawia iż ich wewnętrzna samoocena staje się o wiele wiele większa...
Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ pierdolony internet jest pralnią ludzkich emocji. Gdyby tak dokładnie przyjrzeć się każdemu wirtualnemu osobnikowi ich dusze pełne są cierpienia i nie określonego smutku...
Ukrywamy sizbie przed samym sobą po to by zadowolić społeczeństwo i to sprawia iż ludzie wyjątkowi staja się pospolici .. paranoja.
Lecz czego się nie robi dla bycia nie szczerze lubianym...
Tylko pomyśl czy chcesz mieć przyjaciół przed którymi MUSISZ udawać czy takich przy których możesz być sob,możesz być wyjątkowym człowiekiem bo przecież każdy z nas jest wyjątkowy. ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...