piątek, 4 września 2015

Zawsze chciałam być kimś kto pozostawiłby nie tylko puste wspomnienie ale chciał am zrobić coś co zapamiętaliby wszyscy. Nie udało się wciąż jestem pustym czlowiekiem,który prócz pustego,bezmyślnego życia nie ma nic. Jestem zwykłym ćpunem tanim dilerem a przecież miałam być kimś. Tak się poprostu nie da,nie da się tak żyć. A może nawet nie mam siły walczyć o swój los. Boli mnie nie tylko serce ale i rozum a nawet organy,których nazwać nie potrafię. Straciłam wszystko na wlasne życzenie. Pierdolona idiotka. Bezmyślna naiwna ćpunka,chce umrzeć. Chcę rozebrać swój pierdolony umysł.  Nie mam siły. Uciekałam zbyt długo. Jestem tak bardzo zmęczona. Zmęczona swoim zyciem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...