poniedziałek, 16 stycznia 2012

Twój facet.

Chcesz tego bym powiedziała ci kim był mój facet?-Wydaje ci się iż płacz rozwiąże twoje KOLEJNE roztanie z kolejnym facetem ,kolejnym tego samego pokroju.Resumując : lecącego na wypiętą dupe i duże cycki,myślącego chujem i ruchającego wszystko co się rusza a więc posłuchaj dla mnie to zajebiście śmieszne iż ryczysz jak naiwna mała dziewczynka której ktoś zabrał grabki z piaskownicy i rozwalił babke z piasku.Nie,nie nie absolutnie nie mówie iż ja przeżyłam najgorsze roztanie.Ja nawet z nim nie byłam i wiesz co jestem wredną suka,wredna chamska suką która uwielbia bawić sie tymi wszytskimi chłopcami,uwielbiam mieć nad nimi władze i delektować sie ich ''kocham cię'' odchodząc za każdym razem kiedy się zakochują.On on sprawił że cała moja złość szła się jebać z jakimś fagasem.On sprawiał że cały świat szedł na wódke z lodem i był w wymiaże 6D.Każdego dnia uzalezniał mnie od siebie,każdego wieczoru stawał się moją myślą przewodnią,w każdym śnie napadał mnie strach -strach i niepewność nad którą to On miał władze.Ćpał-wpierdala duże ilości tego gówna,spala się do nieprzytomności i nienawidzi świata.Nie dopuszcza do siebie niko,nikogo kto bedzie chciał go zmienić.Uśmiecha się w momencie kiedy jest już na konkretnym odlocie i właśnie on miał wladze nade mną.Właśnie on za każdym razem kiedy się spotykaliśmy sprawiał iż chciałam go wiecej i wiecej.Sprawiał iż chciałam oddać mu się cała- i choć pragnoł mnie tak samo jak ja pragnełam go nie potrafił mnie spróbować,nie potrafił.Miał władze rozumiesz do chuja miał ją nade mną.Od tamtego momentu nie miał żadnej kobiety?-wierzysz w to? Facet który uprawiał sex z każdą laska nad którą miał wladze....I ?-I powiedział mi raz jeden raz że mnie kocha.Wiesz co sprawiły te słowa?-sprawiły iż miłość stała się wredna dziwką któerej nie moge dogonić i na która mnie po prostu nie stać.Stała się najdroższą pożądaną przeze mnie dziwka.A On stał się mężczyzną którego imi wytatułuje sobie na ciele.Tak on móg zrobić co chciał i nie robił nic-uzależniał mnie od siebie.Zjawiał się i odchodził.Teraz za każdym razem kiedy poznaje faceta szukam w nim jego cech-oczy,głos,zapach,smak.Kiedy rozmawiam z kimś innym wracam do momentu kiedy pierwszy raz uścisnoł mi dłoń,kiedy jakimś trafem dojdzie do pocałunku przed oczami mam jego,kiedy ktoś mnie przytula czuje jego ciało czuje jego zapach kiedy słysze jego imie odwracam się z nadzieją iz to on.Wiesz od dwuch lat kocham go i nienawidze od dwuch lat zastanawiam się co się z nim dzieje.Za każdym razem keidy napisze cały świat idzie się jebać.Masz racje płakałam,płacze za każdym razem kiedy mijam puste miejsca w których kiedyś siedział,kiedy nie umiem pokochać i krzywdze.Dzięki niemu coś się we mnie zmieniło.Moje życie obruciło się o 360 stopni ,ranienie,oszukiwanie,kłamanie-nie potrafiłam tego robić.Tylko w jego oczach nie potrafiłam nauczyć sie pływać.tylko jego słowa mnie nie nudziły .Wiesz i nie potrafie zrozumieć dlaczego ty płaczesz za kolejnym facetem skoro za tydzień i tak powiesz mi iż sie zakochałaś.Wiesz nie potrafie wytłumaczyć własnej matce kim jest chłopak którego imie krzycze kazdej nocy,facet przez którego płacze .Ty nie potrafisz zrozumieć dlaczego wybrałam jego?-Ktoś kiedyś bardzo mądry powiedział mi ze MIŁOŚĆ NIE WYBIERA i wiesz co miał racje.To po prostu sie dzieje ty po prostu tracisz kontrole !!I czeka to każdego z nas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiatr

 Jestem powiewem ciepłego powietrza ocierającym się o Twoje ramie.Jestem mgłą unszącą się nad zieloną trawą po której chodzisz.Jestem ciszą ...