niedziela, 20 listopada 2016

Czy naprawdę tak wiele wymagam ?
Do kurwy czy naprawdę zasługuje jedynie na tysiące kłamstw w które rozum nie wierzy a serce łyka wszystko jak dziwka łyka spermę . !
Zaraz oszaleje !
Kolejne kłamstwa,kolejne rozczarowanie . Kolejny bol i krzyk ! Tak bardzo proszę cie Boże zabierz ma zmeczona dusze jak najdalej stad ! Zabierz rozum i roztrzaskane ciało !
Nie chce juz kochać nigdy wiecej nie chce niz mieć nadzieii ! Nie chce rozumiesz ?
Wierzyłam zawzięcie w kolejny promyk szczęścia lecz dzis wiem ze cuda sie nie zdarzają a mój los został spisany na straty .
Chce odejść z tego świata ! Odejść w niepamięć i przestać wzbudzać wspomnienia .
Dlaczego ?
Dlaczego znów kopiesz mnie w tyłek i szyderczo sie uśmiechasz ?
Samotność znów siada na brzegu łóżka i wyciąga swoje ramiona . Wtulam sie w jej oblodzone ciało i rycze jak dziecko ! Nie chce juz czuć smutku lecz dzis czuje żal ! Żal do samej sobie iż znów naiwnie wierzyłam ze mogę byc komuś po prostu potrZebna, ze słowa kocham cokolwiek znaczą nie tylko dla mnie lecz dla niego ...
Rozpierdala mi sie umysł .
Rozpierdala mi sie ciało .
Jestem sama
Ja i samotność
Ja i tysiące lez
Ja i biała kreska
Ja i wódka
Ja i płacz
Krzyk
Bol
Strach
Tak bardzo go teraz potrzebuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klątwa

 Dlaczego wciąż tak się dzieje? Jednego dnia dajesz mi nadzieje i kiedy już zaczynam dostrzegać szansę-kopiesz mnie w dupe,szyderczo chichoc...